14 maj 2012

ParacasVantar!

Jag hade tänkt att visa dessa vantar i finaste miljön med exakta färger men insåg att då kommer ni ALDRIG få se dom. Så här är dom - i lite knasig färgåtergivelse. Väldigt roliga att sticka i finaste norska garnet och med mönster från Solveigs vantbok "Paracas". Jag är väldigt förtjust i den höga kragen - den blev perfekt i storlek =)





Jag är väldigt sugen på att sy men känner inte att tid finns - istället har jag tagit mig an denna filt som legat i skåpet på tok för länge. Det är minsann dags att jag lär mig avsluta mina projekt! 





4 kommentarer:

Bettan sa...

Åh vilka fina vantar!!! Kram sytanten

Ebba sa...

Okej det var synd att du inte har :( Jag vill gärna ha liyte hjälp ;)
Kram
//Ebba

Emilia sa...

Supersnygga vantar!

Ebba sa...

Okej, vad bra, tack! =)